done_outline Kwaliteit
thumb_up Duurzaamheid
favorite Betrokkenheid

 

Oprecht betrokken en altijd behulpzaam
Binnen OneMed staat de kwaliteit van leven van onze klanten centraal. Hoe kunnen we hen als hulpmiddelenspecialist optimaal ondersteunen bij de dagelijkse zorg voor hun aandoening. Om hierachter te komen en te verbeteren, gaan we regelmatig in gesprek met zorgverleners, zorgverzekeraars, beroeps- en patiëntverenigingen.

 

Daarnaast onderzoekt een extern bureau op continue basis de klanttevredenheid. Klanten waarderen onze service met een 9 en typeren onze medewerkers als vriendelijk, deskundig en altijd behulpzaam. En daar worden wij weer blij van! Net als van onze langdurige samenwerking met prachtige goede doelen zoals de Bas van de Goor Foundation, Diabetes Fonds, JDRF, de Nederlandse Stomavereniging, Stichting Stomaatje, Stichting Kinderdiabetes en Stichting Kidz en Ko.

 

Direct geregeld en ondernemend met lef
De betrokkenheid bij onze klanten combineren we met een gedrevenheid om beloftes waar te maken. Het op tijd beschikken over de juiste hulpmiddelen moet vanzelfsprekend zijn. Zowel de zorggebruiker als zorgverlener kan bij OneMed vertrouwen op passende producten, deskundig advies, optimaal bestelgemak en snelle levertijden. Zij moeten zich volledig ontzorgd voelen en verrast zijn door de service en het gemak dat zij bij ons ervaren.

 

We houden van een uitdaging en kijken verder dan het leveren van hulpmiddelen. Zo bedenken we nieuwe ideeën en activiteiten die helpen de zorg slimmer, beter en eenvoudiger in te richten. Het ondernemerschap zit in ons DNA. OneMed is in Nederland ontstaan uit het warme, innovatieve familiebedrijf Bosman Medische Hulpmiddelen en heeft als onderdeel van OneMed nog twee bedrijven overgenomen. Vandaag de dag groeien we gezond door naar Europees marktleiderschap met de merken Bosman Medische Hulpmiddelen, Boeren Medical, Diabstore, De Diabeteswinkel en OneMed Apotheekservice.

 

Een groei die we realiseren met warme zakelijkheid.